"Educaţia este conceptul cheie al acestei campanii. În derularea acesteia am avut în vedere adolescenţii şi ne-am concentrat asupra comportamentelor dezvoltate la această vârstă. Ne dorim ca tinerii să înveţe să fie responsabili în alegerea pe care o fac vizavi de medicamente ", a spus Carmen Tănase, director executiv al Fundaţiei OZONE, iniţiatoarea campaniei.
Programul "Informaţia înseamnă sănătate. Învaţă să te informezi!" subliniază importanţa cunoaşterii utilizării medicamentelor OTC (fără prescripţie) şi a citirii prospectului. De asemenea, programul oferă informaţii de bază privind automedicaţia şi explică abordarea pe care orice persoană trebuie să o aibă atunci când decide să îşi autoadministreze medicamente. Trainerii vor sublinia importanţa citirii fiecărei secţiuni a prospectului prin jocuri de rol şi discuţii interactive. În cadrul programului vor fi aplicate două tipuri de chestionare pentru a evalua cunoştinţele elevilor înainte şi după derularea modulului, rezultatele fiind anunţate la scurt timp după încheierea etapei pentru Bucureşti.
Trainerii implicaţi în campanie sunt studenţi-voluntari, în ani terminali, ai Facultăţilor de Medicină, Farmacie şi Stomatologie, membri ai Societăţii Studenţilor în Medicină din Bucureşti. De asemenea, programul beneficiază de susţinerea Ministerului Sănătăţii Publice şi a Inspectoratului ªcolar Bucureşti. (Rompres)