"Targetul nostru il reprezinta persoanele active, barbati si femei, cu o viata sociala intensa, care apreciaza fiecare minut din timpul liber petrecut in mod placut, alaturi de prieteni sau colegi. Din pacate, durerile gastrice frecvente le pot afecta in mod semnificativ confortul zilnic si activitatile sociale. Prin lansarea formulei Dicarbocalm Control venim in intampinarea nevoilor lor, cu o solutie eficienta si la indemana. Un comprimat pe zi de Dicarbocalm Control asigura controlul hiperaciditatii gastrice si al refluxului acid, fiind un aliat de nadejde al pacientilor cu astfel de nevoi", a declarat Iolanda Bilaus (Marketing Manager Consumer Healthcare, Sanofi Romania).
Sanofi isi propune ca pana la finele lui 2012 Dicarbocalm Control sa obtina o cota de 25% din piata de medicamente OTC pentru afectiuni gastrice cu hiperaciditate.
"Brandul Dicarbocalm detine o pozitie dominanta pe piata de tulburari gastrointestinale cu simptomatologie hiperacida, atat in valoare, cat si in volum, inregistrand anul trecut un ritm mediu de crestere de 15%, peste ritmul de crestere al pietei. Performanta Dicarbocalm confirma increderea romanilor in brand si in eficienta sa demonstrata in tratarea arsurilor gastrice. Renumele Dicarbocalm este un avantaj competitiv important, pe care il vom valorifica in atingerea obiectivelor de business", a completat Iolanda Bilaus (Marketing Manager Consumer Healthcare, Sanofi Romania).
Conform Societatii Romane de Gastroenterologie, 10% din populatie sufera de arsuri gastrice zilnic, iar 15% cel putin o data pe saptamana.
sursa: iqads.ro