Sistem adaptativ de învăţare pentru copiii cu deficienţe de auz
Proiectul TERENCE este iniţiat de Universitatea de Studii dell'Aquila din Italia împreună cu SIVECO Romania, Universitatea Libera di Bozen-Bolzano, Italia, Universitatea Moholy-Nagy din Budapesta, Ungaria, Universitatea Catolică Leuven, Belgia, Fundaţia Bruno Kessler, Italia, Universitatea Sussex, Marea Britanie, Centrul de Cercetare L3S Research, Hannover, Germania, Universitatea de Studii din Verona, Italia, Biomedicine, Intelligent Systems, Educational Technology, Salamanca, Spania, Centre for Scientific Visualisation, din Ljubljana, Slovenia, Universitatea de Studii din Padova, Italia, în calitate de parteneri.
Sistemul va permite profesorilor să aleagă şi să particularizeze tipurile de poveşti şi jocuri potrivit nevoilor elevilor în diverse domenii (artă şi design, calculatoare, inginerie, lingvistică, medicină) cu implicarea persoanelor cu dificultăţi de auz şi educatorilor lor.
Proiectul a fost demarat pe 1 octombrie 2010 şi are o perioadă de implementare de 36 de luni.