Înscrierile la concursul national de intrare în rezidentiat pe post si rezidentiat pe loc în domeniile medicina, medicina dentara si farmacie se fac la sediile directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, respectiv la ministerele cu retea sanitara proprie, din momentul aparitiei în presa a publicatiei de concurs pana la data de 21 octombrie 2009, inclusiv. Dosarul de înscriere al candidatului trebuie sa contina urmatoarele documente:a) cererea de înscriere la concurs, cu numele de familie, initiala tatalui si toate prenumele înscrise în buletinul/cartea de identitate/pasaport, precum si domeniul pentru care concureaza (se mentioneaza acordul pentru folosirea
numelui si pentru afisarea rezultatului pe internet);
b) xerocopia buletinului/cartii de identitate sau a pasaportului (paginile din care reies numele si prenumele candidatului, precum si data nasterii);
c) copia legalizata a diplomei de licenta de medic, stomatolog (medic dentist) sau farmacist; absolventii promotiei 2009 pot prezenta adeverinta privind promovarea examenului de licenta;
d) adeverinta eliberata de unitatea în care sunt încadrati, din care sa reiasa specialitatea în care sunt confirmati si tipul contractului individual de munca, numai pentru rezidenti si specialisti;
e) certificatul medical privind starea de sanatate, eliberat de unitatea sanitara teritoriala desemnata de directia de sanatate publica judeteana sau a municipiului Bucuresti, în care se precizeaza ca este apt/inapt din punct de
vedere medical (fizic si neuropsihic) pentru exercitarea activitatii în domeniul pentru care candideaza;
f) copie legalizata a actelor doveditoare (certificat de casatorie etc.), prin care si-a schimbat numele;
g) Chitanta de plata a taxei de concurs în suma de 300 lei (RON)/participant. Taxa se va plati prin mandat postal în contul Centrului National de Perfectionare în Domeniul Sanitar Bucuresti ( cod fiscal-C.U.I. 16142125)nr.RO72TREZ7025025XXX000266, deschis la Trezoreria sector 2 Bucuresti, cod cont 5025.



