le în Braşov şi Constanţa, potrivit unui comunicat al
companiei, remis Rompres. Compania preconizează, pentru acest an, venituri de
şapte milioane euro, în creştere cu 40 la sută faţă de anul 2006. Cifra de afaceri a Medcenter a fost, în 2006,
de cinci milioane de euro. În primele trei luni din acest an, încasările companiei au ajuns la 1,8
milioane euro, sumă care reprezintă o creştere cu aproape 25 la sută faţă de
perioada similară a anului trecut. Numărul de abonamente medicale private încheiate a crescut cu 12 la sută.
“Începând cu luna aprilie am
diversificat portofoliul nostru de servicii, concepând cinci noi tipuri de
abonamente private. Segmentul asigurarilor private de sănătate este un segment
care deocamdată nu generează mari venituri, dar care a început să se dezvolte
exponenţial odată cu aderarea la U.E. Potenţialul acestui segment este enorm” a
mai declarat Bogdan Popescu.
Începând cu luna aprilie, Medcenter
lansează o campanie pilot de notorietate a noului brand la nivelul oraşelor
Cluj şi Buzău.
Compania are o reţea de opt centre medicale şi şapte laboratoare de analize în Bucureşti, Buzău,
Focşani, Brăila, Iaşi, Baia Mare şi Cluj şi este unul din primii cinci jucători
de pe piaţa serviciilor medicale private. Compania efectuează anual circa 3.000.000 de
analize medicale şi livrează servicii medicale pentru circa 50.000 de abonaţi. (Rompres)