1. Precizăm că pentru a fi luate în discuţie solicitările de eliberare de certificate/adeverinţe, după caz, dosarele trebuie să conţină cerere şi copii legalizate ale următoarele documente:
- documentul de studii
- foaie matricolă
- plan de învăţământ/adeverinţă de şcolarizare
- act de identitate
- documente de schimbare a numelui acolo unde este cazul
- carte de muncă/adeverinţă, după caz, din care să reiasă activitatea desfăşurată în profesia de asistent medical.
2. În această perioadă solicitanţii care au depus dosarele până la data prezentului anunţ le vor completa, după caz, cu:
- plan de învăţământ/adeverinţă de şcolarizare
- carte de muncă/adeverinţă, după caz, din care să reiasă activitatea desfăşurată în profesia de asistent medical.
În această perioadă Ministerul Sănătăţii Publice va întreprinde demersuri la instituţiile competente pentru clarificarea unor aspecte referitoare la eliberarea certificatelor de conformitate sau adeverinţe, după caz, funcţie de îndeplinirea cerinţelor minime de formare prevăzute de directivă.
Pentru informaţii suplimentare sunaţi la tel: 3072611; 3072612, 3072613
Direcţia Generală de Organizare, Resurse umane, Dezvoltare Profesională şi Salarizare
Sursa: Ministerul Sănătăţii