În această
lună, Compania "Terapia" a
lansat prima campanie de comunicare integrată pentru Alerid, un antihistaminic cu efect rapid, care a trecut din
categoria medicamentelor eliberate pe bază de prescripţie medicală, în
categoria OTC-urilor (produse eliberate fără prescripţie medicală). "În
strategia noastră de comunicare către consumatori încercăm să oferim acestora
informaţii complete despre beneficiile produselor noastre," a declarat farmacist Simona Mihai, marketing manager la "Terapia". "Alerid,
produs de curând intrat în categoria OTC, întregeşte portofoliul OTC al
companiei, care reprezintă 30% din întreg portofoliul," a continuat
aceasta.
Campania evidenţiază cu umor soluţia
eficientă care intervine în orice tip de alergie, indiferent de sensibilitatea
care a produs-o, fie că ea se identifică cu dieta care interzice ciocolata, sau
cu faptul că ai ratat emisiunea preferată.
"Înainte de a se lua decizia de
promovare a Alerid, am testat
nevoile pacienţilor, din dorinţa de a veni în întâmpinarea lor," a
declarat Camelia Drogoreanu,
director de producţie. "Studiul de piaţă derulat a relevat şi dorinţa
pacienţilor de a fi informaţi şi prin mass- media cu privire la opţiunile
terapeutice în cazul alergiilor". (Rompres)