Noutati

Fast-food şi alcool: copiii americani sunt prea expuşi la reclame

on . . Accesări: 3524

Pediatrii americani cer Congresului să ia măsuri pentru ca reclamele la fast-food, alcool, ţigări şi stimulente sexuale să fie difuzate la ore la care copiii şi adolescenţii nu pot să le vadă, relatează AFP. Tinerii sunt expuşi la peste 3.000 de mesaje publicitare pe zi la televizor, pe internet, în reviste şi pe panourile din şcoli şi autobuzele şcolare, afirmă Academia Americană de Pediatrie.
 "Aceasta poate contribui semnificativ la obezitate în cazul tinerilor (...) şi la consumul de alcool şi tutun", adaugă organizaţia de medici, care cere Congresului să ia măsuri restrictive.
 La televiziune, 40.000 de reclame sunt difuzate în cadrul unor programe care vizează tinerii, dintre care jumătate la produse de fast-food şi snacks-uri. "Copii văd rar reclame pentru broccoli", a notat asociaţia.
 În revistele pentru tineri, există mai multe reclame la bere (cu 45%) şi spirtoase (cu 27%) decât în cele pentru adulţi, afirmă Academia Americană de Pediatrie.
 Un adolescent american vede în medie 2.000 de reclame la bere şi vin pe an, potrivit organizaţiei. (Rompres)

Posta Medicala - stiri din sanatate, articole scrise de medici si informatii medicale pentru sanatatea ta!