Principalele
companii producătoare de băuturi răcoritoare de pe piaţa europeană s-au angajat
să lupte împotriva obezităţii la copii, prin limitarea publicităţii destinate
celor sub 12 ani şi favorizând accesul la băuturi mai variate, în special în
şcoli, informează AFP. Sectorul european al băuturilor nealcoolice, reunit în
federaţia Unesda, a adoptat un "cod de conduită" prin care se
angajează să "nu plaseze anunţuri publicitare
în media, pe Internet şi în programele televizate destinate copiilor sub 12
ani".
Fabricanţii promit, totodată, să-şi limiteze activităţile comerciale în şcoli şi să scoată pe piaţă băuturi în recipiente mai mici, în scopul "reducerii supraconsumului".
Din Unesda fac parte mari companii precum Coca-Cola, Pepsi Co şi Cadbury Schweppes, cu o cifră de afaceri totală de 150 miliarde de euro.
Aceste angajamente au fost asumate în urma presiunilor exercitate de peste un an de Comisia Europeană, preocupată de incidenţa tot mai mare a obezităţii la copii.(Rompres)
Fabricanţii promit, totodată, să-şi limiteze activităţile comerciale în şcoli şi să scoată pe piaţă băuturi în recipiente mai mici, în scopul "reducerii supraconsumului".
Din Unesda fac parte mari companii precum Coca-Cola, Pepsi Co şi Cadbury Schweppes, cu o cifră de afaceri totală de 150 miliarde de euro.
Aceste angajamente au fost asumate în urma presiunilor exercitate de peste un an de Comisia Europeană, preocupată de incidenţa tot mai mare a obezităţii la copii.(Rompres)