în condiţiile unui contract pe trei ani achiziţionat de persoanele fizice autorizate (PFA) din categoria medici sau farmacişti, se arată într-un comunicat BCR, remis luni AGERPRES.
Aceeaşi ofertă este valabilă şi pentru toţi clienţii BCR din categoria microîntreprinderi.
Pachetul de semnătură electronică este promovat ca o componentă a Pachetelor de Cont curent destinate PFA sau clienţilor Microîntreprinderi - Contul Antreprenor BCR.
'Medicii şi farmaciştii sunt obligaţi ca, până la finele anului, să îşi achiziţioneze pachetul de semnătură electronică deoarece din 2013 nu se vor mai putea emite reţete decât în format electronic (...) Pachetele special dedicate clienţilor PFA şi microîntreprinderi oferă soluţia completă de produse şi servicii adecvată profilului tranzacţional al clientului, printr-o serie de gratuităţi acordate la comisioane de administrare cont curent, plăţi şi încasări, comisioane de acordare a creditelor', a declarat Sorin Mititelu, director executiv, Direcţia Managementul Segmentelor Retail în cadrul BCR.
Cu acelaşi pachet de semnătură electronică, medicii, farmaciştii şi furnizorii de produse medicale pot depune raportările lunare obligatorii la Casele de Asigurări de Sănătate.
Semnătura electronică conţine informaţii personale în format electronic ataşate unui document, care este de asemenea în format electronic şi serveşte ca metodă de identificare electronică.
Soluţia tehnică propusă de BCR clienţilor este furnizată de către societatea Trans Sped, înregistrată oficial ca Furnizor Acreditat de Servicii de Certificare.
În conformitate cu Ordinul Preşedintelui ANAF nr. 2.520/2010, începând cu 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari şi mijlocii au obligaţia să depună numai electronic declaraţiile fiscale, începând cu obligaţiile aferente lunii octombrie.
Totodată, începând cu 3 ianuarie 2012, microîntreprinderile sunt obligate să depună o singură declaraţie privind contribuţiile sociale, care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnătura electronică.
Declaraţiile privind obligaţiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligaţiile de plată la bugetele asigurărilor sociale şi fondurilor speciale, precum şi deconturile privind accizele, impozitul la ţiţeiul din producţia internă, cel de TVA şi cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic Naţional (SEN). Declaraţiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.
Sursa: Agerpres
Aceeaşi ofertă este valabilă şi pentru toţi clienţii BCR din categoria microîntreprinderi.
Pachetul de semnătură electronică este promovat ca o componentă a Pachetelor de Cont curent destinate PFA sau clienţilor Microîntreprinderi - Contul Antreprenor BCR.
'Medicii şi farmaciştii sunt obligaţi ca, până la finele anului, să îşi achiziţioneze pachetul de semnătură electronică deoarece din 2013 nu se vor mai putea emite reţete decât în format electronic (...) Pachetele special dedicate clienţilor PFA şi microîntreprinderi oferă soluţia completă de produse şi servicii adecvată profilului tranzacţional al clientului, printr-o serie de gratuităţi acordate la comisioane de administrare cont curent, plăţi şi încasări, comisioane de acordare a creditelor', a declarat Sorin Mititelu, director executiv, Direcţia Managementul Segmentelor Retail în cadrul BCR.
Cu acelaşi pachet de semnătură electronică, medicii, farmaciştii şi furnizorii de produse medicale pot depune raportările lunare obligatorii la Casele de Asigurări de Sănătate.
Semnătura electronică conţine informaţii personale în format electronic ataşate unui document, care este de asemenea în format electronic şi serveşte ca metodă de identificare electronică.
Soluţia tehnică propusă de BCR clienţilor este furnizată de către societatea Trans Sped, înregistrată oficial ca Furnizor Acreditat de Servicii de Certificare.
În conformitate cu Ordinul Preşedintelui ANAF nr. 2.520/2010, începând cu 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari şi mijlocii au obligaţia să depună numai electronic declaraţiile fiscale, începând cu obligaţiile aferente lunii octombrie.
Totodată, începând cu 3 ianuarie 2012, microîntreprinderile sunt obligate să depună o singură declaraţie privind contribuţiile sociale, care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnătura electronică.
Declaraţiile privind obligaţiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligaţiile de plată la bugetele asigurărilor sociale şi fondurilor speciale, precum şi deconturile privind accizele, impozitul la ţiţeiul din producţia internă, cel de TVA şi cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic Naţional (SEN). Declaraţiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.
Sursa: Agerpres