Asociaţia REACT şi LaborMed
Pharma, în parteneriat cu Ministerul Sănătăţii, Institutul Naţional de
Hematologie şi Uniunea Naţională a Studenţilor din România (UNSR), au anunţat
joi, lansarea celei de-a şasea ediţii a campaniei de donare de sânge. Campania ''Dăruieşte
din inimă'', adresată studenţilor, jurnaliştilor şi angajaţilor din companii,
este destinată îmbunătăţirii rezervelor de sânge din centrele de
transfuzii, informează un comunicat de presă remis Agenţiei Rompres.
Potrivit sursei citate, anul acesta, campania va reuni studenţi, jurnalişti şi angajaţi ai companiilor româneşti şi multinaţionale, în încercarea de a sensibiliza şi responsabiliza publicul larg şi de a fideliza donatorii. Campania se va desfăşura în perioada 21 mai - 1 iunie, în 12 oraşe din ţară: Arad, Bucureşti, Bacău, Cluj, Craiova, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Reşiţa şi Piteşti.
În prima săptămână, campania va urmări atragerea donatorilor din rândul studenţilor, unităţile mobile de colectare a sângelui fiind amplasate în centrele universitare. În cea de-a doua săptămână, vor fi vizaţi jurnaliştii şi angajaţii companiilor româneşti şi multinaţionale, unităţile mobile circulând, pe rând, în principalele redacţii bucureştene şi sedii de companii. În urma campaniei, în funcţie de cantitatea de sânge donată, va fi desemnată ''Cea mai inimoasă companie'', respectiv ''Cea mai inimoasă redacţie''. În mod similar, oraşul care va înregistra cele mai bune rezultate ale campaniei va primi premiul pentru ''Cel mai inimos centru''. În Bucureşti, donarea de sânge se poate face la Centrul de Transfuzii, la centrul mobil din Universitatea Politehnică sau la Spitalul de Urgenţă Floreasca. Persoanele care vor dona sânge vor beneficia de un set de analize gratuite şi vor primi bonuri de masă în valoare de 50 lei, napolitane şi băuturi. /Rompres/
Potrivit sursei citate, anul acesta, campania va reuni studenţi, jurnalişti şi angajaţi ai companiilor româneşti şi multinaţionale, în încercarea de a sensibiliza şi responsabiliza publicul larg şi de a fideliza donatorii. Campania se va desfăşura în perioada 21 mai - 1 iunie, în 12 oraşe din ţară: Arad, Bucureşti, Bacău, Cluj, Craiova, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Reşiţa şi Piteşti.
În prima săptămână, campania va urmări atragerea donatorilor din rândul studenţilor, unităţile mobile de colectare a sângelui fiind amplasate în centrele universitare. În cea de-a doua săptămână, vor fi vizaţi jurnaliştii şi angajaţii companiilor româneşti şi multinaţionale, unităţile mobile circulând, pe rând, în principalele redacţii bucureştene şi sedii de companii. În urma campaniei, în funcţie de cantitatea de sânge donată, va fi desemnată ''Cea mai inimoasă companie'', respectiv ''Cea mai inimoasă redacţie''. În mod similar, oraşul care va înregistra cele mai bune rezultate ale campaniei va primi premiul pentru ''Cel mai inimos centru''. În Bucureşti, donarea de sânge se poate face la Centrul de Transfuzii, la centrul mobil din Universitatea Politehnică sau la Spitalul de Urgenţă Floreasca. Persoanele care vor dona sânge vor beneficia de un set de analize gratuite şi vor primi bonuri de masă în valoare de 50 lei, napolitane şi băuturi. /Rompres/