Producătorii de băuturi răcoritoare se angajează să lupte împotriva obezităţii la copii

on . . Accesări: 6982

Principalele companii producătoare de băuturi răcoritoare de pe piaţa europeană s-au angajat să lupte împotriva obezităţii la copii, prin limitarea publicităţii destinate celor sub 12 ani şi favorizând accesul la băuturi mai variate, în special în şcoli, informează AFP. Sectorul european al băuturilor nealcoolice, reunit în federaţia Unesda, a adoptat un "cod de conduită" prin care se angajează să "nu plaseze anunţuri  publicitare în media, pe Internet şi în programele televizate destinate copiilor sub 12 ani".
 Fabricanţii promit, totodată, să-şi limiteze activităţile comerciale în şcoli şi să scoată pe piaţă băuturi în recipiente mai mici, în scopul "reducerii supraconsumului".
 Din Unesda fac parte mari companii precum Coca-Cola, Pepsi Co şi Cadbury Schweppes, cu o cifră de afaceri totală de 150 miliarde de euro.
 Aceste angajamente au fost asumate în urma presiunilor exercitate de peste un an de Comisia Europeană, preocupată de incidenţa tot mai mare a obezităţii la copii.(Rompres)

 

Posta Medicala - stiri din sanatate, articole scrise de medici si informatii medicale pentru sanatatea ta!