Astăzi, 7 noiembrie a.c., susţine examenul de
absolvire cea de-a doua serie care a urmat cursul de formare în domeniul
managementului spitalicesc. ªcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management
Sanitar a organizat, în perioada 18 septembrie-4 noiembrie a.c., încă o sesiune
a cursului de formare în domeniul managementului spitalicesc. Examenul
are loc concomitent în cele 5 locaţii ale cursului (Bucureşti, Cluj, Iaşi,
Craiova şi Timişoara) şi constă într-o probă scrisă tip grilă şi depunerea unui
plan de management. În Bucureşti, examenul se desfăşoară în Aula Facultăţii de
Farmacie.
Corectarea tezelor de examen şi a planurilor de management se va face la sediul SNSPMS în perioada 8-9 noiembrie a.c. Tezele candidaţilor din Bucureşti vor fi corectate de către o comisie formată din cadre universitare din Cluj, Sibiu, Constanţa, Iaşi, Craiova, iar tezele candidaţilor care au urmat cursul în Cluj, Timişoara, Craiova şi Iaşi vor fi corectate de către o comisie din Bucureşti. Rezultatele examenului vor fi afişate pe site-ul SNSPMS în data de 9 noiembrie, iar eventualele contestaţii la examen vor fi primite în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor.
La ce-a doua serie a cursului „Management spitalicesc” au participat aproximativ 600 de persoane, dintre care 66% medici, 22% economişti, 6% ingineri, 4% jurişti şi 2% alte profesii. Cursul a fost structurat în 7 module a câte 2 zile, cuprinzând atât aspecte teoretice, cât şi o importantă paletă de activităţi practice din următoarele arii: management şi organizarea serviciilor de sănătate, economie sanitară, management financiar, finanţare bazată pe caz, management de resurse umane, managementul calităţii şi evaluarea performanţei, audit intern şi legislaţie.
La prima sesiune a cursului de management spitalicesc au participat 914 persoane. Aceştia au susţinut examenul de absolvire în data de 11 august a.c.
Formarea unor manageri competenţi, care să preia şi să rezolve problemele financiar-administrative ale unui spital, reprezintă unul dintre principalele obiective pe baza căruia s-a gândit reforma în Sănătate.
Ministrul Sănătăţii, Eugen Nicolăescu, a declarat în numeroase rânduri că, “nu vom putea avea servicii spitaliceşti de calitate, eficiente şi care să răspundă aşteptărilor pacienţilor, decât prin îmbunătăţirea managementului la nivelul acestor unităţi. Un management competitiv nu înseamnă altceva decât utilizarea mai judicioasă a resurselor umane şi materiale care va duce în final spre creşterea nivelului calitativ al serviciilor medicale”.
Sursa: Ministerul Sănătăţii
Corectarea tezelor de examen şi a planurilor de management se va face la sediul SNSPMS în perioada 8-9 noiembrie a.c. Tezele candidaţilor din Bucureşti vor fi corectate de către o comisie formată din cadre universitare din Cluj, Sibiu, Constanţa, Iaşi, Craiova, iar tezele candidaţilor care au urmat cursul în Cluj, Timişoara, Craiova şi Iaşi vor fi corectate de către o comisie din Bucureşti. Rezultatele examenului vor fi afişate pe site-ul SNSPMS în data de 9 noiembrie, iar eventualele contestaţii la examen vor fi primite în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor.
La ce-a doua serie a cursului „Management spitalicesc” au participat aproximativ 600 de persoane, dintre care 66% medici, 22% economişti, 6% ingineri, 4% jurişti şi 2% alte profesii. Cursul a fost structurat în 7 module a câte 2 zile, cuprinzând atât aspecte teoretice, cât şi o importantă paletă de activităţi practice din următoarele arii: management şi organizarea serviciilor de sănătate, economie sanitară, management financiar, finanţare bazată pe caz, management de resurse umane, managementul calităţii şi evaluarea performanţei, audit intern şi legislaţie.
La prima sesiune a cursului de management spitalicesc au participat 914 persoane. Aceştia au susţinut examenul de absolvire în data de 11 august a.c.
Formarea unor manageri competenţi, care să preia şi să rezolve problemele financiar-administrative ale unui spital, reprezintă unul dintre principalele obiective pe baza căruia s-a gândit reforma în Sănătate.
Ministrul Sănătăţii, Eugen Nicolăescu, a declarat în numeroase rânduri că, “nu vom putea avea servicii spitaliceşti de calitate, eficiente şi care să răspundă aşteptărilor pacienţilor, decât prin îmbunătăţirea managementului la nivelul acestor unităţi. Un management competitiv nu înseamnă altceva decât utilizarea mai judicioasă a resurselor umane şi materiale care va duce în final spre creşterea nivelului calitativ al serviciilor medicale”.
Sursa: Ministerul Sănătăţii